Wyjątkową propozycję agencji Art-Margot stanowią recitale klasyczne na zamówienie. Są one wykonywane przez wybitnych polskich artystów – wirtuozów fortepianu, skrzypiec, wiolonczeli, organów i innych. Jest to niezwykła okazja do wysłuchania wyśmienitych instrumentalistów na specjalnym zamkniętym koncercie. Artyści, z którymi współpracujemy, wykonują różnorodny repertuar, obejmujący dzieła mistrzów muzyki poważnej. Organizowaliśmy zamknięte koncerty w wykonaniu m.in.:
Oferowane przez nas recitale klasyczne wykonują również inni bardzo utalentowani studenci oraz absolwenci Uniwersytetu Muzycznego im. Fryderyka Chopina i innych prestiżowych szkół z całego świata. Decydując się na profesjonalistów, mogą mieć Państwo pewność, że występ przebiegnie zgodnie z planem i zakończy się niesamowitym sukcesem. W ofercie mamy również pianistów klasycznych, którzy prezentują niepowtarzalne interpretacje utworów Fryderyka Chopina. W tym czasie chóry czy orkiestry wykonują wybitne dzieła m.in. Wolfganga Amadeusza Mozarta i Jana Sebastiana Bacha.
Dla naszych Klientów przygotowaliśmy ofertę koncertów muzyki klasycznej. Polecamy je przede wszystkim osobom, które potrafią docenić talent wybitnych muzyków. Muzyka klasyczna, nazywana również poważną jest podniosła i wyjątkowa. Wpływ na to ma bogate instrumentarium, takie jak skrzypce, wiolonczela czy kontrabas. Muzycy wykorzystują na scenie również instrumenty drewniane, dęte oraz perkusyjne. Dzięki temu koncert jest jeszcze bardziej okazały i z pewnością zachwyca wszystkich słuchaczy. Muzyka poważna jest coraz częściej łączona z różnymi stylami i formami, co powoduje oryginalny efekt. Koncerty muzyki poważnej odznaczają się niezwykłą klasą i elegancją. Naszą specjalnością, która napawa nas szczególną dumą, są występy oratoryjno-kantatowe w wykonaniu doskonałych orkiestr i chórów, z którymi współpracujemy. Nie są to jednak jedyne występy muzyki poważnej, jakie oferuje nasza agencja. Zachęcamy do zapoznania się ze wszystkimi propozycjami, jakie dla Państwa przygotowaliśmy.
Nasza oferta muzyków wykonujących muzykę klasyczną:
W 1989 roku ukończył Akademię Muzyczną im. Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie wiolonczeli prof. Kazimierza Michalika. Jako stypendysta Rządu Austriackiego odbył roczne studium podyplomowe w Hochschule für Musik und darstellende Kunst w Wiedniu u Tobiasa Kühne. Studiował również kameralistykę u wybitnego skrzypka Krzysztofa Jakowicza, z którym występuje od wielu lat.
prof. Edward Wolanin w wieku 5 lat rozpoczął naukę gry na fortepianie u Urszuli Hop. Następnie, w Rzeszowie ukończył średnią szkołę muzyczną w klasie Krystyny Matheis-Domaszowskiej. Jako najmłodszy w historii uczelni student, w wieku 15 lat rozpoczął naukę w Akademii Muzycznej im. F. Chopina w Warszawie. Studiował pod kierunkiem prof. Jana Ekiera, prof. Bronisławy Kawalli, a w klasie kameralistyki u prof. Jerzego Marchwińskiego.
Maria Ludwika Gabryś urodziła się w Warszawie w rodzinie o tradycjach muzycznych. Jest absolwentką Liceum Muzycznego im. Zenona Brzewskiego oraz Akademii Muzycznej im. F. Chopina w Warszawie, gdzie studiowała pod kierunkiem prof. Teresy Manasterskiej oraz prof. Krystyny Makowskiej-Ławrynowicz (klasa kameralistyki). Po otrzymaniu dyplomu cum laude w 2002 r. pianistka kontynuowała naukę w Musikhochschule Luzern w Szwajcarii w klasie mistrzowskiej prof. Ivana Klansky’ego, osiągając w 2007 r. prestiżowy dyplom – Solistendiplom z wyróżnieniem.
Duet fortepianowy Gabryś & Quinn Piano Duo został założony w roku 2012 przez dwie pianistki – Marię Gabryś i Monikę Quinn. Od lat łączy je przyjaźń i wspólna droga artystyczna. Obydwie są absolwentkami klasy Prof. Teresy Manasterskiej w PLM imienia Zenona Brzewskiego w Warszawie oraz Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina, obecnie Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina, gdzie pracują na stanowiskach adiunkta i asystenta w Katedrze Fortepianu.
Marek Bracha jest uważany za jednego z najciekawszych polskich pianistów młodego pokolenia. Jego grę cechuje szlachetność i piękno brzmienia oraz powściągliwa i wysmakowana ekspresja. Artysta doskonale czuje się w repertuarze klasycznym i romantycznym, który z powodzeniem wykonuje na instrumentach współczesnych oraz tych z epoki. Pianista nieustannie zgłębia wiedzę na temat praktyk wykonawczych XVIII i XIX w.